Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Empa - 25 maj 2008 21:46

Helgens bravader!


I fredags var jag ledig och sov länge. På eftermiddan mötte jag upp mamma för att hänga lite. Trevligt, trevligt.

När jag hade hängt klart med henne åkte jag hem till Flisan för att äta lite middag. Toknice. Dirty kom också förbi och efter middagen lämnade vi flisan och mackan och tog oss ner till Dirtys föräldrar.

Där hände i stort sett ingenting och efter ett par timmar tog vi oss hem till Dirty, där hade min telefon legat hela dagen och jag hade två missade samtal från en kompis från göteborg.

Han hade även skickat ett sms och där han skrev att han var i stockholm.

Skoj tänkte jag och pratade med honom lite senare i telefon.

Då befann han sig på Wallmans salonger och jag hade tyvärr inte råd att åka in och parta med honom.


F, vi tar igen det den 14:e


*Jag och F våren -97, kaxiga 15åringar.



Igår (lördag) var jag med Dirty, vi hängde i vidja hos hennes föräldrar, lyssnade på musik och drack vin i solen. Lite senare följde jag med henne och hennes föräldrar upp till Rimbo för att fira Tez, där fick vi god mat och träffade trevliga människor. Dock var det aningen kallt men vi körde hårt

Bilresan hem var helt insane då vi sjöng konstant från Rimbo till vidja där kvällen fortsatte med esc. Det sög hur hårt som helst i år.

När esc var slut fortsatte festen med bra musik och dans.


Idag (söndag) har jag varit på morsdag middag (som sagt) och det var väldans trevligt.


Här under kommer en liten videosnutt på det Dirty och jag skrattar mest åt just nu (konstig humor, jag vet)


Av Empa - 25 maj 2008 13:53


Idag är det mors dag och jag ska till min mamma på morsdag middag. Det serveras porterstek och det ska bli hur gott som helst.



Jag är sjukt seg just nu och varför jag är det berättar jag för er ikväll för nu orkar jag inte skriva något långt inlägg.

Håll utkik efter en liten videosnutt här i bloggen ikväll.



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards