Alla inlägg under maj 2008

Av Empa - 3 maj 2008 14:18

Min dag har nyss börjat kan man säga. Gick upp klockan 13.00 och hoppade in i duschen. Nu sitter jag och väntar in att håret ska torka någorlunda så att det går att fixa. (skummohår)


Igår jobbade jag till 00.30, det var faktiskt lite halvsegt men det kom förbi två gamla besökare som flyttade för ett år sen.. Kramkalas! Jätteskoj att träffa dom igen.


Planen för dagen är hangout time at the vidjamansion (Flisan och Mackan)Vi ska chilla, spela nått spel och dricka lite gott.



Nej, nu är det dags att göra sig vackrare


Kisses

Av Empa - 2 maj 2008 15:06

Nu är jag någorlunda frisk och i och med det åter på jobbet.


Det finns inte så himla mycket att göra just nu så jag gick igenom alla kort som låg på datorn. Hittade en mapp med en massa egobilder på mig, eller snarare tristess bilder från en dag med lååång väntan på första besökarna.

Gjorde ett litet kollage.

Vassegoa!


Ovido - Quiz & Flashcards