Alla inlägg under juni 2008

*

Av Empa - 30 juni 2008 19:28

Må den här arbetsveckan gå fort och problemfritt.


Jag längtar som fasen till att min semester ska börja nu. Jag, Dirty och förhoppningsvis Missli ska fira in den på en uteservering på fredag.

Vädret ska tydligen vara guld och då är det ju inte fel med något kallt och gott att dricka.

Vi får se om det dyker upp några fler som vill haka på också, alltid roligt när man är många.

Så känner ni mig och är sugna på att haka på, skriv i kommentarsfältet eller smsa mig.



Av Empa - 30 juni 2008 18:12

Sitter och kollar igenom en massa bilder från min externa hårddisk och så hittade jag den här:

 

Jag och min lillebror inuti ett T-Rex huvud.

Jag ser så himla bekymmerslös ut, vad hände?

Är det så att bekymrena flockas runt en när man blir äldre eller är det så att man tänker och bryr sig mer om det som är runt omkring en när man blir äldre?


Jag önskar att jag kunde få känna mig så fri som jag ser ut att vara på den där bilden.



Kisses

Av Empa - 30 juni 2008 15:12

*

Såhär ser det ut nu. Shit vad skönt att jag äntligen tog tag i det.


Nu ska jag duscha


Ciao

Av Empa - 30 juni 2008 13:33

Såhär ser det ut nu.


Ge mig ett par timmar så ska jag visa er hur det ser ut efter.

Av Empa - 30 juni 2008 13:03

Tjossan.


Precis hemkommen från Dirty, sov där inatt eftersom det blev sent när vi kollade på film.

Nu har hon åkt iväg med sitt ex till hans farmor och farfar och jag blev länad ensam, snyft. =)


Ska försöka få lite ordning här hemma idag, nu när vädret är skit.


Känner att jag måste förtydliga en sak om inlägget 05.00

Dirty gjorde alltså ingenting med "39"an utan han var bara väldigt sugen på henne. I två timmar försökte han få med henne hem för att bada bubbelpool. Till slut tröttnade Dirty och sa ifrån. Då gick han hem.


Mer spännande än så är det inte.



Nu ska jag göra ett ryck.. Hörs senare!



Kisses


Av Empa - 29 juni 2008 22:45

Sitter hemma hos Dirty, jag har inte orkat ta mig härifrån ännu. Kommer säkerligen inte att göra det heller, utan det blir att jag sover kvar.


Imorgon är jag ledig och då tänkte jag försöka få tummen ur arslet och storstäda hemme för det ser ut som ett hell hole (hur nu ett sånt ser ut?) .


Vad har ni haft för er i helgen?

Av Empa - 29 juni 2008 13:42

Det som skulle bli en lugn hemmakväll med ett glas vin, god mat och trevliga vänner slutade med party i vidja.

Jag och Dirty tog oss ut med barnen till hennes mamma, la dom och pussade dom god natt innan vi tog oss till Tjackis för att parta lite, han hade 25års fest och det var hur mycke folk som helst där.

D och hans tjej mötte upp oss och vi tog sällskap dit.


Dirty fick ragg av en "39" åring (han var säkerligen äldre) som kallade henne för smultronet hela kvällen. Nasty.


Själv hittade jag puttrick och det var inte nasty ;-)


Vid 05.00 när solen gått upp begav vi oss hemåt för att få ett par timmars sömn innan barnen skulle vakna.


En lyckad kväll med rätt dåligt drag utanför eliten.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards