Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Empa - 2 juni 2008 21:39

Jobbat sen 09.00 imorse. Dagen har varit lugn, endast 4 besökare som underhöll sig själva med dataspel.


Efter jobbet åkte jag hem till Dirty för att hänga lite och för att få lite sällskap.

Hon låg hemma i soffan och var sjuk.

Det hindrade inte mig från att kasta lite träklossar på henne och tvinga med henne upp till centrum för att handla lite.


Jag köpte mig en ost-och skinksallad med vitlöksdressing. Gud vad gott det var. Jag har drömt om denna sallad i tre dagar.

Hängde där till halv nio ungefär då det var dags att åka hem och ge Herman hennes sista dos medicin och ta av henne tratten (se inlägget nedan).



Men visst är Dirty rätt het när hon är sjuk, Jag är inte klädd sådär stylish när jag är sjuk =)




Kisses

Av Empa - 2 juni 2008 21:16

Nu är sista dosen medicin tagen och tratten har åkt av.

Gissa vem som är lycklig nu? ;-)



Av Empa - 2 juni 2008 14:33

Jag har lyckats beställa 9 kilo hamburgerost till jobbet idag, Vi behövde 1 kilo.

Hmm... förvirrad som få kanske =)

Skapa flashcards