Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Empa - 6 juni 2008 11:42

Gårkvällen på jobbet var fantastiskt rolig.

Vi hade sommarfest och avslutning för att vi stänger gården för sommaren på onsdag.

Grillen var framme och det brassades hamburgare för brinnande livet, vi hade två dj:s som körde hela kvällen (superduktiga) och så hade vi hyrt in en gladiatorutmaning. Självklart var jag upp på den och fajtades lite, det var Fredde som blev mitt fall (se videon under)


När vi hade dansat oss svettiga och stängt ner plejset åkte jag för att hämta upp en gammal kollega som var på studentmottaging.

Jag känner studenten i fråga och knatade in för att säga grattis och kramas. Där var det fullt party och glad stämning.

Så himla roligt att se henne sådär glad (marty jag ser fram emot ett blogginlägg om dagen/kvällen).



Idag började jag dagen med tvättstugan och när jag är klar med den ska jag ta mig ut till Flisan och solen, antagligen kommer det att smita ner en hel del gott rosévin och en å annan köttbit.


Kisses


*usräkta den dåliga kvalitén på filmen, den är filmad med mobilen.*

Ovido - Quiz & Flashcards