Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Empa - 8 juni 2008 21:48

Den 6 Juni har sedan 2005 varit en röd dag och svenskarna har varit fria att fira sin nationaldag med pompa och ståt.

Jag och mina vänner firade med grillning, rosévin, minttu och nationalsången och oj vad trevligt vi hade.

*

*

Lite senare på kvällen blev det dans hos grannen och nattbad (inte för mig då det var för kallt för min smak).

*


På lördagen bestämde vi oss (jag oh Dirty) för att ta en tur på sjön med båten och ta picknick med oss. Vi kom inte så långt utan hamnade på tomten hos hennes päron som var på fest.

Där drack vi Asti, åt jordgubbar och badade i poolen. Tok nice.

*

*


Idag söndag har det bara softats och kvällen avslutades med en farsta strandsmacka at the vidja mansion.



Hur har eran helg varit?



Av Empa - 8 juni 2008 20:43

så kommer ni få ta del av min helg. Både i bildform och videoform.

Håll ut!

Ovido - Quiz & Flashcards