Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Empa - 12 juni 2008 23:21

-hur har du blivit som person. då/nu


När jag var yngre (tonåren) så var jag väldigt osäker och lät människor sätta sig på mig.

Jag gjorde aldrig saker på eget bevåg utan hängde alltid med i strömmen.

Nu är jag mer självsäker, har ett bättre självförtroende och mer skinn på näsan, plus att det oftast är jag som kommer med spontana ideér.
 
-älskar du att göra


Jag ÄLSKAR att umgås med mina väninnor. Vad vi än gör så är det roligt.
 
-funderingar om framtiden


Just nu funderar jag rätt mycket på framtiden och på vad jag borde göra. Jag har arbetat på samma jobb i 5 år och börjar känna att jag kanske ska göra något nytt. Plugga till exempel.
 
-trivs du med dig själv


Jag måste svara att jag inte riktigt vet, Jag tror det men jag är inte nöjd till hundra procent ännu, men jag jobbar på det hela tiden.
 
-sova sked eller rygg mot rygg


Somna sked och sova rygg mot rygg. Allt för bekvämlighetens skull.
 
-fest eller film


Fest med väninnorna oh film med pojkvännen (har ingen just nu men om så var fallet)
 
-vilka ställen har du besökt/rest till de senaste något favo


Har bara varit utomlands två ggr i mitt liv. Den första gången var jag på Lanzarote när jag var 5 typ och den andra var jag på fuerto ventura typ julen 2004.


Kom på nu att jag faktiskt har varit i Paris också, det glömde jag i videoinlägget. Jag och min chef vann en tävling via NRJ och fick åka till Paris för att gå på PINKs release party.


-Mest pinsamma fyllan


Jag vet att halva min släkt läser den här bloggen och därför bangar jag på att svara. So sorry F.


-Fräckaste upplevelsen


Det har väl varit ett par stycken, men den senaste och den som sitter fast etsad i mitt huvud är när jag satt på jobbet och snackade med ett par killar i 16-17 års åldern och den ena vänder sig till mig och säger:

"men emmelie, du behöver aldrig skaffa några barn för du har ju oss"

Det var riktigt häftigt.



Tack för utmaningen F, det var riktigt roligt =)

Av Empa - 12 juni 2008 21:12

Imorgon drar jag och mor min till göteborg för att parta loss med lite gamla vänner.

Jag ser fram emot det men är samtidigt jätte nervös. Jag brukar aldrig ha speciellt svårt att packa min väska inför en helg, men den här helgen är verkligen inte lätt.

Jag har ingen större koll på vädret och jag vet inte hur länge jag ska hålla på och festa på lördagen.

Det ryktas om ett 12 timmars pass och det kräver nästan ett klädombyte.


Jag och mor min flyger ner imorgon kväll, skönt att slippa ta bilen hem på söndag när man antagligen kommer vara lite lagom skör i kroppen.


F har lovat att hämta oss på landvetter imorgon, super gulligt av honom. Det hade varit lite jobbigt att åka buss och jona för att ta sig ut i bushen.


Nu ska jag fortsätta packa klart för det hinner jag inte imorgon..


Kisses


Av Empa - 12 juni 2008 21:10

Varsågod kära morbror. Nöjet var helt på min sida, och mina vänners även om dom inte vet om det =)


Men nu tar jag bort det inlägget eftersom jag inte tycker att det känns sjysst mot mina vänner att ha det liggande uppe.

Fast man vet aldrig när det kan dyka upp igen.







Ovido - Quiz & Flashcards