Alla inlägg under juni 2008

Av Empa - 28 juni 2008 11:51

Den här låten är faktiskt rätt bra den sätter sig direkt.


Av Empa - 28 juni 2008 11:14

Jag läste någonstans att hans tips till att få en välbesökt blogg är att göra sex blogginlägg om dagen.

Det låter ju rätt logiskt, men hur ska man orka med det? och vad ska man skriva om?


Då blir det ju såna här korta och betydelselösa små inlägg.

Gillar ni det?

Av Empa - 28 juni 2008 10:59

Ibland när jag känner mig lite ner och självförtroendet inte vill riktigt så loggar jag in på facebook och sen vidare in på social me.

Det här är vad som möter mig då:


pretty

sexy

funny

hot

cute

simply-beautiful 

sweet

nice

stunning

quirky ;-)

to sexy

curvacious

gorgeous

happy

smart

oh my god

cute candyfloss

cool

ridiculous

kissable lips

drunk

pretty eyes

crazy

wut wooo

beautiful

cheeky


Hur bra är det inte?

Jag känner mig genast lite lättare i kroppen och jag vet att jag inte är helt usel, även om dessa kommentarer bara är ytliga.

Av Empa - 28 juni 2008 00:20

118 100 har en tjäns där man kan smsa och fråga vad som helst.

Jag smsade och frågade vem jag var med hela mitt namn

Vem är förnamn efternamn?


Det här är svaret jag fick:

118 100 tror att "Empa" är en vimsig tjej med hjärtat på det rätta stället.

Henne hittar du med största sannolikhet där det händer och hennes hemstad kommer att minnas henne som en partypingla.


Jag tycker faktiskt att dom satte huvudet på spiken mer eller mindre.

Ja jag har hjärtat på det rätta stället.

Ja jag är vimsig.

Ja jag vill gärna vara där det händer.

Tveksamt däremot om min hemstad kommer att minnas mig som en partypingla men jag gillar att partajja =)

Av Empa - 27 juni 2008 23:55

Äntligen helg.

Ännu en arbetsvecka avklarad och nu återstår endast 4 arbetsdagar innan jag går på min 6 veckor långa semester.

Shit vad skönt det ska bli, ni anar inte.


Jag vill passa på att svara på husvagns kommentar på inlägget under:

Jag vet att den här bloggen har blivit tråkig, jag har liksom ingen ork eller tid till att uppdatera oftare.

Samma sak är det med motivationen, den verkar inte finnas längre. Jag har bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva om.

Har du några förslag?


Imorgon ska jag köra Flisan till Gröna lund för hon ska 5kampa med jobbet, själv ska jag hänga hos Dirty.

Missli och hon ska grilla och dricka vin så jag tänkte tränga mig på där. Kan ju kanske bli trevligt.



Ska försöka uppdatera lite mer i helgen, bara motivationen finns där.




Kisses

Av Empa - 26 juni 2008 16:35

Sitter på jobbet och har rast.

Den är lååång och den är skööön.


Eftermiddagen har fördrivits med häng. det har inte hänt så himla mycke spännande men det har ändå känts helt lagom.

Ikväll jobbar jag till 23.30 sen blir det hem och ladda om med sömn inför morgondagens bravader.

Det är inga speciella bravader men jag jobbar lääänge imorgon också.



Vad har ni haft för er i solen idag?

Kom igen och lämna en kommentar nu så att jag har något att läsa under kvällen =)



Kisses

Av Empa - 26 juni 2008 00:23

Hjälp vad dålig jag har blivit på att uppdatera. Anledningen till det är att jag just nu går på mitt sommarschema och det innebär att jag jobbar längre dagar än annars.


Kvällen spenderade jag ihop med Dirty innan vi åkte ut till arlanda för att hämta upp min mor och hennes kille som kom hem från norrland.

En fartfylld resa ut med hg musik på stereon kickade igång partyhumöret kan jag erkänna.

Festa i helgen?

Snart har jag semester, bara 6 arbetsdagar kvar innan jag har sex veckor ledigt och det ska bli hur skönt som helst.



Nu ska jag natta mig själv för jag har en lång dag framför mig imorgon.

Sov så gott!



Kisses

Av Empa - 25 juni 2008 00:09

Jag har införskaffat mig en Nikon D40.

Så nu ska jag bara lära mig hur den fungerar sen ska jag bli en liten irriterande sak som terroriserar min närhet med n massa kort.



Ovido - Quiz & Flashcards