Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Empa - 11 juli 2008 20:08

Sitter i Flisans soffa nu och väntar på att grillen ska anlända så att vi kan få lite mat i magen.

Nu kom den! Wiiee

Det innebär att vi får mat om typ 45 minuter, nice.


Jag är på partyhumör idag igen. Jag vet verkligen inte varför men det finns där vare sig jag vill eller inte. Tyvärr så är ingen i mitt sällskap lika sugen. Så jag får väl lugna ner mig ett oar hekto nu. =)


vad ska ni göra denna regninga fredagskväll?


Kisses

Av Empa - 11 juli 2008 18:17

Dagen idag började rätt bra med vackert väder, vad som hände sen har jag ingen aning om.

Jag och Dirty ska ut tull Flisan och grilla och dricka vin och det hade ju varit mycke trevligare om solen skinit.


Igårkväll var jag och Dirty på medis och drack vin ihop med två kompisar till henne. Typ eller ja jo men man kan nog kalla dom kompisar.

NBär vi hade suttit där ett tag så drog vi oss hem till ena killen som bodde i midsommarkransen.

Där blev vi bjudna på fischermans friends shot. Första gången jag smakade på det och herregud var gott det var.


Kvällen slutade iaf med att Puttrik kom och plockade upp mig och vi åkte hem ihop. Skönt med lite sovsällskap.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards