Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Empa - 4 augusti 2008 23:21

Det drar ihop sig till kräftfiske, jag och Flisan skulle ha gett oss på det idag men innan vi hann iväg öppnade himlen sig och vi tittade på varandra med gemensam förståelse och ställde in spektaklet.

Vi kom överens om att göra ett nytt försök imorgon, om vädret tillåter.


Nästa helg ska vi ut till Flisans land och avsluta sommaren med en kräftskiva, vi blir bara ett fåtal och det kommer att bli hur mysigt som helst. Jag längtar massor.

Det har blivit lite av en tradition att avsluta sommaren där ute.


Kisses

Av Empa - 4 augusti 2008 21:32

Jag känner att det är dags att rycka tag i den här bloggen nu igen, speciellt eftersom alla soliga dagar verkar vara förbi och varma dagar på beachen är ett minne blott.


Jag kan börja med att berätta något skoj som hände igår.

Jag var på dejt för första gången i mitt 25-åriga liv. Vi kallade det inte så innan vi for, men jag har lärt mig att om det ser ut att vara en sak så är det oftast så.

Vi var på bio. Höll varandra i handen, pussades i biomörkret och skrattade ihop. Vilken film vi såg? Hancock. Den var rätt rolig men jag hade nästan kunnat sett vilken film som helst för det var sällskapet som var viktigast.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards