Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Empa - 27 augusti 2008 20:15

Jag gick in på 1000apor siten för en stund sen för att läsa Klaras blogg. Det gör jag minst två gånger om dagen eftersom jag gillar hur hon formulerar sig och även dom ämnena hon skriver om.

Till min förskräckelse fick jag reda på via ett av deras tv-klipp att hon har sagt upp sig.


Vad kommer nu hända med hennes blogg?

Jag hoppas att hon startar en ny någon annanstans och fortsätter att underhålla bloggvärlden med sina blogginlägg.

Av Empa - 27 augusti 2008 09:56

Hej
Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är princessEm):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=princessEm  

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com?refstr=princessEm&lang=dk

Hälsningar

princessEm

Ovido - Quiz & Flashcards