Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Empa - 28 augusti 2008 22:39

Fick ett förslag att jag skulle skriva om hur min drömframtid ser ut.


Den edna funderingen som ploppar upp i mitt huvud är inom hur många år denna drömframtid ska utspela sig.


Kortsiktigt tänkt så skulle min drömframtid innebära ett lyckligt förhållande med en person som jag älskar av hela mitt hjärta och som känner det samma för mig.

Jag skulle även vilja resa och se världen.


När jag känner mig mätt på det skule jag vilja slå mig till ro. Ett hus, barn och en hund vore trevligt. Ett stabilt och tryggt förhållande med en stabil och trygg ekonomi vore inte helt fel det heller.


När barnen sen har blivit vuxna och flugit ur hemmet så skulle jag nog vilja ut och resa med min partner igen. Se ställen som man kanske inte har hunnit sett innan.


Ungefär så ser min drömframtid ut.


Kisses


Av Empa - 28 augusti 2008 11:13

Tjo på er.


Jag är hemma från jobbet även idag. Jag är helt sjukt förkyld och har ganska svårt att andas normalt vilket är sanslöst jobbigt.

Så idag kommer min dag bestå av att ligga i soffan, kanske kolla lite på oprah show och bara bli frisk. Lite te kommer säkert att slinka ner också.


Jag vet ju att jag kommer bli sanlöst uttråkad idag så jag tänkte kolla med er vad ni vill att jag ska blogga om?

Har ni några speciella önskemål?


Kom igen nu!


Kisses

Skapa flashcards