Direktlänk till inlägg 2 september 2008

Mobilfrågor

Av Empa - 2 september 2008 18:06

Var ligger din mobil när du sover?
Vid min huvudgavel

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Never!!!

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Jättejobbigt.

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Nej, vad är det?

Hur många samtalsminuter har du ringt?
38:14:28

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
En, sony ericsson s500i

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nej.

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
Shit... det är tredje världskriget här... Vilken jävla stil! Tänkte bara kolla hur läget är? och tala om hur glad jag är som har sprungit på nån som dig. Puss

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
Tjo. Flisan jobbar på lördag så femkampen blir på eftermiddan. När har du match?

Vem är överst listan över missade samtal?
Min mamma när hon ringde från sitt jobb

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Pappa Hem

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
Puttrik

Har du som bakgrundsbild?

En sagoälva

Hur mkt batteri har du?
67%

Vem är 8 på din kontaktlista?
Min kollega Anton

Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?
Gården numret

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Pimpessa

Den bästa låten på din mobil?
Har inga låtar på den.

Den sämsta låten på din mobil?
Se föregående fråga

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Ett kort på en skylt till pataholm
Hur mkt är klockan när du gör detta?
18:15

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards