Alla inlägg den 17 september 2008

Av Empa - 17 september 2008 12:48

Sitter här på jobbet och har precis svullat i mig en chicken mcfeast till lunch. Det är en väldans god hamburgare tycker jag =)


Har varit iväg nu på förmiddagen och handlat lite nya wii spel till jobbet. Det är underskattat kul att göra av med andras pengar, synd att spelen inte är till mig bara.

Fast å andra sidan får jag ju spela dom hur mycket jag vill när jag är på jobbet.


Efter att jag har slutat idag ska jag (eventuellt) träffa min kära vän Flisan. Jag har inte träffat henne på över en vecka nu så jag måste erkänna att jag saknar henne.

Hoppas att hon har tid bara. Hon var inte riktigt säker när jag pratade med henne förut.


Nej nu ska jag förbereda lite innan barnen ramlar in genom ytterdörren.


Ta hand om er!



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards