Alla inlägg den 22 september 2008

Av Empa - 22 september 2008 12:13

Helgen har varit intensiv och fartfylld på alla möjliga olika sätt.


Fredagen bestod av jobb fram till sena natten.


Lördagen började vid 11.00 med hårfärgning och en snabb visit i vidjaskogen. Jag och Dirty lämnade av små "ligisterna" där innan vi drog iväg för en shoppingrunda i farsta c. Jag hittade i stort sett ingenting. Ett par spetstights och brösttejp var det enda som fick följa med mig hem.


Efter det bar det av hem till Dirty för att påbörja projekt uppfräschning innan vi drog hem till mig för att fullborda projektet till fullo för att sedan få besök av min kusse Fråånkaa. Vi lyssnade på musik, bytte om ett par gånger till och drack bubbel innan vi ringde taxi och tog oss hem till sambosarnas utflyttningsfest i skrapan.


Lagom med glada människor och ett väldigt hjärligt välkomnande i dörren av sambo nr1:s flickvän. (Vi kan kalla henne för gosan eftersom hon är så himla go.)

Vi snackade, dansade och shotade innan vi drog oss ner till metro för att fullborda kvällen.

Mitt enda misstag under kvällen var att jag sprang in i en glasvägg men det behöver vi inte prata mer om =)


Söndagen blev precis så som en bakissöndag ska vara.

God mat, chips, godis, en halvbra film och mysigt sällskap.



Vad har ni haft för er? ( ni som inte har varit på risö;-)



Kisses

Skapa flashcards