Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Empa - 16 oktober 2008 22:07

Jag brukar hänga på hemnet till och från. Mest för att drömma om ett framtida boende, helst av allt i vidja där jag verkligen vill bo.


Jag kollade in vad det fanns för hus til salu där nyss och ramlade över min morbrors hus. Han och hans familj ska flytta och det känns lite sådär.


När jag såg alla bilder på huset så slog det mig hur konstigt det kommer att kännas att dom inte längre kommer att bo där. Att någon främmande människa ska bo där.

Inte för tt jag hänger där ofta men det är ju ändå ett hus som jag har vuxit upp med. Det har alltid funnits där känns det som.


Känslan är lite densamma som när mina föräldrar sålde vårt hus i vidja.

It sucks, hade jag haft råd hade jag köpt det där huset på en gång


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards