Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Empa - 26 oktober 2008 19:26

Så är söndagen nästan över.

Sitter och slökollar på singing bee. Väntar på att Puttrik ska dyka in genom ytterdörren med en ost och skinksallad, Nice!


Jag har spenderat eftermiddagen med att chilla och kolla in ett nytt videoredigeringsprogram.


Kisses

Av Empa - 26 oktober 2008 14:56

Anmäl er här och samla ihop poäng för att få presentkort.


 http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=145434


Jag har precis anmält mig och ser med spänning fram emot att se om det fungerar.

Av Empa - 26 oktober 2008 14:21

Helgen har passerat i rasande fart och skoj har den varit.


Fredagen spenderades hemma, skönt. På kvällen åkte jag till Flis och hennes kille en sväng. Hängde där tills Puttrik hade lekt klart med sina vänner.


Igår, lördag, började jag och Puttrik med att hjälpa Flisan och panta en miljon flaskor och efter det körde vi en lätt shoppingspree. Jag köpte iofs ingenting men jag hittade en vinterjacka som jag ska få bidrag till av pappa i födelsedagspresent. Tack paps =) Så den ska jag köpa imorgon wiiee..

På kvällen partajjade jag med Dirty och hennes folks. Vi var på Olearys i huddinge för första gången och det var väl inte allt för mycket drag om man säger så.


Dagen idag är inte slut ännu så jag kan inte säga vad som händer, men jag är precis hemkommen från en gammal kompis. Det var jätte skoj att träffa henne igen eftersom det säkert var ett år sen sist.

Jag var hemma hos henne och hennes kille för att titta på en kattunge som hon inte kan ha kvar.

Så nu sitter jag här hemma och funderar på om jag kan ta den eller om jag måste säga nej.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards