Alla inlägg den 6 november 2008

Av Empa - 6 november 2008 15:05

Händer det att ni blir less på vardagen ibland?


Kanske inte. Jag blir det. Oftast blir jag det när det står helt stilla och med stilla menar jag att allt rullar på rutin.

När man gör samma saker varje dag och det inte finns tid till att spontant göra något annat.

Hösten har sugit tag i mig hårt och jag märker att jag är på sämre humör nu än för ett par månader sen.


Min "favvo"kusin fyller 20 på söndag och det skall firas på lördag, jag har dock tackat nej idag till att följa med dom ut på krogen och röja. Jag orkar helt enkelt inte (Det kan även vara så att min åldersnojja kickade in).


Det enda jag känner för att göra om kvällarna är att chilla, antingen med en bra film eller en riktigt bra bok.

Det känns inte heller som att mina vänner har orken och tiden till att hänga, but i don´t blame them.

Jag vet att jag inte är något vidare roligt sällskap just nu.



Sorry för ett lågt inlägg, men inte lika lågt som Gl.....et


Kisses


Av Empa - 6 november 2008 12:24

Goddag.

Solen skiner i stockholm idag och det känns riktigt bra.

Är på väg till jobbet om 5 minuter unefär och tänkte passa på att göra ett litet inlägg eftersom det var ett tag sen sist.


Inget nytt har hänt, jo ikväll ska jag på visning på en lägenhet men det är mest för nyfikenhetens skull. Jag vet inte om jag vill flytta så jag måste känna efter lite.


Har ni bytt till vinterdäck ännu?


Kisses

Skapa flashcards