Alla inlägg den 9 november 2008

Av Empa - 9 november 2008 21:15

I fredags hoppade jag in och jobbade lite extra eftersom vi hade sjukdom på jobbet.

Efter det åkte jag hem, tänkte att någonting händer säkert under kvällen. My handy man befann sig på andra sidan stockholm någonstans för att hämta en mc som han har köpt.

Dirty jobbade och Flis var på systrakalas.

Med andra ord hade jag inget sällskap förräns ett par timmar senare.

Då hade jag lessnat rätt hårt på min soffa och tv.

När my handy man kom förbi drog vi ut och åkte lite bil och hamnade en sväng på donken.


I lördags var det min tur att gå på kalas, min underbara kusin vitamin Frånka fyllde 20 och det bjöds på kaffe och tårta.

Ett väldans trevligt kalas och det var första gången som my handy man var med och träffade min släkt.

Skojsigt.

På kvällen blev jag bjuden på discobowling. Vi var ett litet gäng på 7 personer som drog iväg och det var väldans trevligt. Efter det avslutades kvällen med singstar hemma hos Dirty och ett besök på donken.


Idag söndag blev det sovmorgon och sen ett besök i skhlm galleria. My handy man skulle köpa en fars dag present och jag själv ägnade mig åt lite fönstershopping. Köpte faktiskt en ny bok eftersom jag läst ut mina andra.

Nu under kvällen har jag städat badrummet och chillat. Så jäkla skönt att vara ensam ibland, det behövs för att jag ska kunna andas emellanåt.


Jag vill bara avsluta det här inlägget med att gratta alla pappor på farsdag.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards