Alla inlägg den 20 november 2008

Av Empa - 20 november 2008 23:46

....att jag har försvunnit från jordens yta, men sanningen är den att jag inte bloggat för att jag har haft sällskap varje kväll dom senaste två veckorna och jag känner inte att jag är så trevligt sällskap när jag fastnar här.


Trots att jag inte har skrivit något nytt inlägg på nästan två veckor har jag idag haft 50 besökare på bloggen.

Jag antar att ni alla är personer som känner mig eller är bekanta med mig, för varför skulle ni annars hitta hit? =)


Jag får väl kanske göra som den mystiska signaturen K tipsar om i kommentarerna från förra inlägget och börja baka eller renovera för att ha något att blogga om.


Det tråkigaste med den här bloggsidan är dock att det inte går att lägga in hur mycke bilder som helst. Jag har maxat antalet och måste därför betala för att få ladda upp fler, vilket jag inte har någon större lust att göra.


Hmm...


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards