Alla inlägg den 24 november 2008

Av Empa - 24 november 2008 17:40

Moto Moto är den nya succéfiguren i madagaskar2.

You got to love him.

Av Empa - 24 november 2008 14:14

Ni har väl inte missat den här fantastiska sidan.


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=145434


Bli medlem och värva kompisar så kommer sminket hem till er. Alldeles gratis.

Av Empa - 24 november 2008 14:04

Snön är här och det är inte lite.


I onsdags började det och då blev jag lycklig eftersom det innebar att jag vann ett vad på 200:-

Inte illa.


Sen föll det ännu mer på fredagen och jag kände mig lit glad i själen eftersom jag gillar vintern.

På fredagen fick jag även en glad överraskning i form av nya vinterdäck (dubb). Dom fick jag i födelsedagspresent oc julklapp av my handy mans pappa och fru.

Verkligen jätte snällt och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom nog mycket.


Lördagen spenderades ihop med Flis och hennes kille under dagen och på kvällen hängde jag och my handy man hemm hos Dirty. Vi spelade twister och pratade en massa skit, sen fick jag köra "huset" hem.


Igår söndag vet ni redan vad jag pysslade med eftersom jag skrev det i inlägget under...


Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards