Alla inlägg den 25 november 2008

Av Empa - 25 november 2008 17:07

Följ in blogg med bloglovin, prenumerera via mail så får du info så fort jag gör ett nytt inlägg.


Följ">http://www.bloglovin.com/blogg/189116/chansls-infr-dets-makt?claim=yysetz96t87">Följ min blogg med bloglovin


Kisses

Av Empa - 25 november 2008 16:52

Snart kommer min handy man hem till mig.

Jag ska få hemrullade köttbullar med potatis och gräddsås till middag.


Han har tagit så himla bra hand om mig dom här två dagarna när jag har varit hemma och varit dålig. Jag är verkligen lyckligt lottad som har honom i mitt liv.

Förra veckan fick jag uppskattning i form av blommor, två dagar i rad!


Han vet verkligen hur han ska göra mig glad i hjärtat.



Kisses

Av Empa - 25 november 2008 12:47

Nu har jag julpyntat bloggen. Det är också allt jag kommer att julpynta nu till jul eftersom jag är lite lätt allergisk mot julen.


Vad synd kanske många tänker, men jag är rätt nöjd med att inte fira julen ordentligt.

Jag tycker att det är en rätt girig högtid där människor bara vill ha och ha. Visst finns det dom som älskar att ge och dom ska jag inte klanka på.


Men julen är inget för mig.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards