Alla inlägg under december 2008

Av Empa - 28 december 2008 20:49

Ifall jag inte hinner blogga imorgon så gör jag ett sista inlägg nu.

Imorgon åker nämligen jag och my handy man till fuerteventura i en vecka.


Vi ska sola, bada, äta gott och bara ta det förbannat lugnt.


Jag vet att ni är avundsjuka, men försök hålla tillbaka hatet ;-)


See ya in a week


Kisses

Av Empa - 28 december 2008 19:56

Jag har slagit beöksrekord.

Ni är över 1000 besökare den här månaden och den är inte ens slut ännu.

Åh vad jag är glad för det, som en viss blond bloggerska ofta uttryckte sig för ett tag sen.

Av Empa - 26 december 2008 20:42

När jag kollade besökstatistiken nu så hade jag över 200 besökare på onsdagen och torsdagen, idag har jag n så länge haft 190 besökare.


Vilket jäkla besöksrekord!


Kan det bero på att jag skrev om min dröm om Darin i två inlägg sen. Skumt satan är det iaf.


Kisses



Av Empa - 26 december 2008 20:22

Hej på er.

Jag hoppas att ni har haft en helt fantastisk jul.

Det har jag, för jag har tydligen varit snäll i år.

Om man tänker på hur mycket saker jag fick.


Av my handy man fick jag:

  • Bokningsbekräftelse för resa til fuertventura
  • En rosa blender/iskross
  • En fin tavla med bild av oss och en känsloresa
  • en hemlig sak ;-)

Av mamma fick jag en sjal, strumpor och resepengar

Av pappa fick jag choklad och resepengar


Av Dirty fick jag ett fotoalbum med en massa roliga kort, en neccesär med en massa mysiga hudvårdsprodukter.


Av lillebror fick jag ett singstar disney


Jag är mer än nöjd och på måndag åker jag och min handy man till Fuerte!



Kisses

Av Empa - 19 december 2008 11:55

Jag hade en dröm inatt.

En dröm jag inte kan fatta att jag har drömt. Here goes:


Jag befann mig i en mindre stad någonstans i sverige, kommer inte ihåg vilken.

Jag var ute och shoppade i det lilla köpcentrumet som fanns och i en av dom små inredningsbutikerna sg jag Darin stå kassan och betala.

Jag vet inte vad det var som flög i mig men när han var på väg ut gick jag fram till honom och frågade om hans autograf.

Han tittade på mig, log och svarade: "-Ja, om jag får ditt telefonnummer?"

Jag blev paff och stammade fram ett ja.

Sen promenerade vi omkring i staden, omgivna av fotografer, och höll varandra i handen.


Dagen efter var mitt ansikte på förstasidan på varaenda skvallerblaska och frågan som löd var: Är hon Darins nya kärlek?


Shit vad skumt.


Kisses


Av Empa - 17 december 2008 22:21

Den bästa känslan i världen (enligt mig) är den man får på en häsrygg i full galopp på en lång raksträcka eller stor äng.

Närmare friheten än så kanman nog inte komma.


Gud vad jag saknar den känslan.


Av Empa - 17 december 2008 22:08

Precis hemkommen från min moster och hennes familj.

Vi har firat lilla julafton med nästan hela släkten på mammas sida.

Det blev julklappsutbyte och julgröt. Mysigt.


Jag fick ett halsband och en sjal av Frånka som hade mig som mottagare. Jag hade fisky att handla till och han fick ett twister. =)
Tror att det var rätt uppskattat.


Nu ska jag fördriva lite tid med tt spela poker, ta hand om er.


Kisses


Av Empa - 14 december 2008 18:22

Gud vilken mysig söndag jag har haft.

Jag och my handy man var på julmarknad på gröna lund ihop med Frånka och Fisky.

Det spelades på chokladhjul, åts korv, dracks julmust och åts sockervadd.

Det spelades julmusik överallt ur högtalarna och vi passade även på att åka vilda musen en gång. Skoj, skoj.


När vi hade skiljts åt tog jag och my handy man oss till farsta c för lite utlandsreseshopping och julklappsshopping.

Det gick ganska bra, ingen julresa ännu dock.


Nu sitter vi i soffan och söndagsmyser.


Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards