Alla inlägg den 2 december 2008

Av Empa - 2 december 2008 17:39

Jag är inte längre 25 utan jag har gått över till den vuxna sidan och är nu mera 26 år gammal.


Detta firades med att åka en kryssning med silja galaxy. Ihop med ett relativt stort gäng kompisar (13 st).

Vi dansade och partade tills klockan slog 00.00 då kom min handy man till bordet med 2 flaskor moët champange och vi skålade med allihopa för min födelsedag.

Han är ju för söt.


När det hade dansats natten lång och sovits ett par timmar på förmiddagen var vi redo för att komma hem.


Jag var väldigt sugen på att komma hem till mig där jag visste att det låg paket och väntade.

Ni kan aldrig i er vildaste fantasi ana vad my handy man har gett mig!


Jag berättar mer när jag kommer hem ikväll.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards