Alla inlägg den 11 december 2008

Av Empa - 11 december 2008 10:01

God morgon på er.

Jag befinner mig på jobbet denna förmiddag, jag är nästintill ensam i snudd på målaren som jobbar på övervåningen.

Jag skulle ha haft genomgång med min praktikant här på morgonen men hon är sjuk så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.


So what the hell.. här får ni ett blogginlägg att fördriva eran tid med.


Igår efter jobbet var jag och my handy man på middag hos hans mor där vi fick god mat och trevligt sällskap.

Efter vi hade varit där åkte vi en kort sväng till Flisan och hennes kille. Han fyllde 26 och jag hade köpt en liten present till honom.

Ett par superman kalsonger :D


Där hängde vi ett tag innan vi tog oss hem för att chilla lite innan det var sängdags.



Kisses

Skapa flashcards