Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Empa - 8 januari 2009 12:03

Jag fascineras av den här unga driftiga tjejen som endast är 18 år och som har som mål att vara ekonomiskt oberoende vid 20 år.


Hur kommer det sig att hon är så stabil på sina fötter redan vid så unga år?

Vad är det som har gjort henne så säker på sig själv?


Jag imponeras av hennes självförtroende och driftighet och önskar att jag hade en del av den driften.


Vem är hon egentligen och hur har hon lyckats?


Kisses


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.796345

(En intervju med Bellla, gjord av morgonsoffan på tv4)


Av Empa - 8 januari 2009 10:47

God morgon eller ska man kanske säga god förmiddag.


Idag är det första riktiga arbetsdagen på ungefär 3 veckor, men eftersom jag har varit på semester i utlandet känns det som att jag knappt har varit ledig.

Skum känsla.

Men visst har jag haft tid att längta tillbaka till jobbet en aning så det ska bli kul att få börja igen.

Det är ju ingen light-start eftersom jag jobbar till 22.30 ikväll men jag överlever nog om jag inte somnar i ett hörn någonstans.


Kisses

Av Empa - 8 januari 2009 00:06

Nu är det dags att avrunda dagen med en skön säng och lite mysig läsning.


Vi hörs imorgon.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards