Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Empa - 9 januari 2009 16:51

2008 - så här gick det.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hånglat med någon som är 5-år yngre

2. höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. dog någon som stod dig nära? Nej.

5. vilka länder besökte du? Städer i sverige endast

6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Små spontana busupptåg

7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 20/9 då blev jag och my handy man ett par på riktigt.

8. vad är det bästa som hänt dig år 2008? My handy man

9. största misstaget? Vet inte om det är ett misstag, men jag tycker att det är trist att ölandsresan blev keff

10. har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningar.

11. bästa köpet? Min system digitalkamera

12. vad spenderade du mest pengar på? Bensin till bilen

13. gjorde någonting dig riktigt glad? My handy man fick mig att gråta av lycka två gånger det här året.

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Poker Face

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I början av året var jag ledsnare än vanligt, men det vände när våren och sommaren kom.

16. vad önskar du att du gjort mer? Spontana småsaker och bus

17. vad önskar du att du gjort mindre? Slösat.

18. hur tillbringade du julen? Med mamma, sen pappa och efter det med Dirtys familj och sen samlades vännerna.

19. blev du kär i år? Ja, jag blev kär i somras och det blir bara bättre och bättre.

20. hur många one night stands? 1

21. favoritprogram på tv? Tittar på datorn, the hills och gossip girl

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej.

23. bästa boken du läste i år? Linda rosing-den nakna sanningen

24. största musikaliska upptäckten? Ingen speciell

25. något du önskade dig och fick? En resa till värmen

26. något du önskade dig men inte fick? Nej, men jag hade inga speciella önskningar

27. årets bästa film? Svårt, patrik 1,5 var bra men jag är nog lite kär i madagaskar2

28. vad gjorde du på din födelsedag 2008? Åkte på kryssning med galaxy med en massa kompisar

29. de bästa nya människorna du träffade? My handy man. Han kanske inte är helt purfärsk i min bekantskapskrets, men jag har aldrig pratat med honom tidigare.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2008? Uppgivet inspirationslöst.

31. vad fick dig att må bra? Flisan, Dirty, My handy man, min moster och många fler.

32. vilken kändis var du mest sugen på? Olof Mellberg i sveriges landslag =)

33. vem saknade du? I början av året saknade jag L massor, men jag kom över honom och sen började jag bara sakna närhet.

34. favoritmånad? Juni, Juli, Augusti och September. (Handy man)

35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar hade underlättat mina drömmar om att få leva spontant och lättsamt. =)

Av Empa - 9 januari 2009 16:45

Fredagkväll och många är ni säkert som jublar över det.


Jag däremot jobbar denna afton, är ganska avis på my handy man som ska ut med sina vänner och busa.

Jag vill oxå busa!

Han har en kompis som fyller år idag och det ska tydligen firas ordentligt. (avis)

Så det blir jag som får leka taxiverksamhet efter jag slutar 00.30 inatt.


Imorgon är det dock min tur att leka, jag ska träffa Dirty och Flisan för en mysig spel-och svullarkväll.

Lovely!


Kisses



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards