Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Empa - 11 januari 2009 14:14

Igår träffade jag mina flickor och åh vad mysigt det är att hänga med bara dom.

Helt karlfritt.

Man kan prata om allt utan att behöva tänka på vad man säger.

Vi spelade texas hold`em som Flisan tog hem. Grattis gums (eller nått) =)


Idag har jag plockat lite här hemma och även tagit bort plasten på alla 5 klädkataloger jag har fått hem. Farligt.

Än så länge har jag bara kollat på herrkläderna så det är ingen risk för bankrutt ännu ;-)


My handy man är och tränar så jag har fått lite egen tid vilket är rätt skönt eftersom vi lever ihop på en yta på 31 kvadratmeter.

När han kommer hem ska vi åka och inhandla dagens middag, det får bli Fläskfilé med sås och ungstekta grönsaker.

*mums*


Kisses



Ovido - Quiz & Flashcards