Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Sick to the bone...

Av Empa - 15 januari 2009 18:59

Jag är sjuk. Så sjuk att jag ska ringa läkare imorgon.

Jag är livrädd för läkare(tandläkare och mörker).

Så ni kanske förstår hur ont i halsen jag har om jag tänker ringa och boka läkartid imorgon när jag vaknar.


Dessutom ringde Dirty idag, pratade rätt länge och det var mysigt. Det verkar vara som att varje gång jag gör ett blogginlägg om hur jag saknar henne så hör hon av sig.

Vi pratade om Spanien och om fjällen.

Hon fick spy lite galla, helt okej för min del =)


Kisses

 
 
Ingen bild

Moster

16 januari 2009 12:32

Stackare! Kanske halsfluss? Vet du, jag tror att du och Diana alltid kommer att vara vänner. Ibland är det bara så i livet att det fylls av andra saker. Inget att oroa sig för, men bra att påminna sig om. Härligt att ni pratade igår. Krya på dig! / Puss Moster

 
Papa Bear

Papa Bear

16 januari 2009 15:36

Krya på dej vännen..låter ju inge kul alls juh :(

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Ingen bild

Morsbror

16 januari 2009 21:52

Jag är inte läkare,men tipset är whiskey. Har du riktigt ont...ta en single malt-whiskey. De bakterier som överlever en sådan kur bör få leva.

Krya på dig
Och hälsa P....k

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Skapa flashcards