Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Empa - 13 februari 2009 10:54

Dags att påminna er om två bra gratis sidor.


Gratis Makeup

Samla poäng och få hem presentkort från tex kicks, helt utan kostnad.

Följ länken och registrera er:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=145434


Gratis kläder

Samla poäng och få hem presentkort från tex h&m och Gina tricot

Följ länken och registrera er:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=19293



Kisses

Av Empa - 13 februari 2009 01:24

Nu får det vara nog med uppesittarkväll för min del.

Dags att krypa ner och sova brevid my handy man som ligger och snarkar i sängen.


Har tvättstugan klockan 10 imorgon så jag måste ju snart upp =)


På lördag är det alla hjärtans dag förresten, ska ni göra något mysigt?


Kisses

Av Empa - 13 februari 2009 00:54

Nu har jag äntligen uppdaterat min fotovägg.

Har en massa bilder från senaste ölandstrippen i somras. Dom ger mig en mysig känsla i kroppen och det är ett extra plus att dom är så himla färggranna.


Ovido - Quiz & Flashcards