Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Empa - 16 februari 2009 14:13

Jag längtar hem. Hem till mitt hem.

Har ingen arbetslust alls idag. Vill bara hem.

Städa lite, plocka lite, kanske redigera lite foton som jag har i kameran.

Bara chilla om ni förstår hur jag menar.


Allt detta kan ha att göra med att jag känner mig halvhängig och lite småsjuk.

Grymt irriterande eftersom det bara var 3 veckor sen jag var sjuk senast.


Kisses

Av Empa - 16 februari 2009 10:41

Just nu befinner sig min kusin Frånka i australien. Hon är där och reser runt med en kompis och hon ska vara borta i 38 dagar allt som allt.

Det känns lite konstigt att inte kunna spontant träffa henne då vi har blivit rätt tajta det senaste året.

Jag har inte hört ett ord ifrån henne. jag väntar med spänning på att hon ska uppdatera sin resedagbok.

Så Frånka, om du läser det här, kommentera eller uppdatera din resedagbok!! 

Hennes kille fisky ska med mig och my handy man till fjällen vecka 11.

Hade velat haft med henne också men eftersom hon befinner sig på andra breddgrader blir det svårt.


Hoppas du har det bra Fråånka..



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards