Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Empa - 17 februari 2009 14:32

vad tycker ni som bloggar här om bloggportalen bloggagratis?


Själv har jag en lätt hatkärlek till den här portalen.

Den har varit trygg och enkel att lära sig blogga på.

Den är simpel att redigera och enkel att göra inlägg på.


Men...


Just nu känner jag att den kanske är lite för simpel.

Den ger mig inga kickar, endast när det kommer en kommentar eller två, men det gör det alltför sällan.


Jag har ännu en blogg på bloggportalen blogg.se

Den kan jag designa hur jag vill i stort sett.

Den ger mig kickar på ett sätt som den här sidan aldrig kommer att kunna göra.

Det som gör mig förvirrad inför ett avslöjande eller ett bloggportalsbyte är att jag har bloggat här i över ett år nu.

Det finns mängder av minnen här.

Jag vill inte förlora allt det som jag har skrivit.


Så vad ska jag göra?


Kisses

Av Empa - 17 februari 2009 14:27

Jag har en känsla i kroppen.

En känsla som säger åt mig att göra en massa saker.

Det svåra med just den här ikänslan är att jag har ingen aning om vad det är den vill att jag ska göra.

Jag är konstant sugen på att blogga, men jag har inget bloggmaterial.

Samtidigt är jag supersugen på att avslöja min andra blogg för er.

Jag skulle vilja ge den lite mer liv först bara.

Det kanske är det som jag är sugen att pyssla med.


Hmm... let´s find out, shell we?


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards