Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Vad tycker ni om bloggagratis?

Av Empa - 17 februari 2009 14:32

vad tycker ni som bloggar här om bloggportalen bloggagratis?


Själv har jag en lätt hatkärlek till den här portalen.

Den har varit trygg och enkel att lära sig blogga på.

Den är simpel att redigera och enkel att göra inlägg på.


Men...


Just nu känner jag att den kanske är lite för simpel.

Den ger mig inga kickar, endast när det kommer en kommentar eller två, men det gör det alltför sällan.


Jag har ännu en blogg på bloggportalen blogg.se

Den kan jag designa hur jag vill i stort sett.

Den ger mig kickar på ett sätt som den här sidan aldrig kommer att kunna göra.

Det som gör mig förvirrad inför ett avslöjande eller ett bloggportalsbyte är att jag har bloggat här i över ett år nu.

Det finns mängder av minnen här.

Jag vill inte förlora allt det som jag har skrivit.


Så vad ska jag göra?


Kisses

 
 
Ingen bild

Moster

17 februari 2009 15:24

Inte rätt person att fråga, men blir nyfiken på din andra blogg. Vad är det för adress dit då? / Kram Moster

 
Ingen bild

Empa

17 februari 2009 17:32

Jag kommer antagligen att avslöja adressen dit så fort jag känner mig 100%nöjd med den. =)
/Empa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards