Alla inlägg under februari 2009

Av Empa - 3 februari 2009 11:18

Sitter i soffan och väntar in att klockan ska bli halv tolv. Ska åka och jobba, slutar inte förräns 22.30

Det känns helt okej. Tisdagar brukar vara roliga dagar att jobba.


Imorgon fyller my baby cousin 9 år. Då ska det fikas =)

Köpte present igår, hoppas hon blir glad.

När vi har fikat klart där ska jag åka vidare till min far som fyller år på torsdag, men vi ska fira honom imorgon eftersom jag jobbar sent på torsdag.


Hur ser eran dag ut?


Kisses

Av Empa - 2 februari 2009 12:07

Åh vilken rolig helg jag har haft.

Tror till och med att det finns både bildbevis och videobevis. Inte från min kamera dock. Sorry.


Min moster fyllde år igår och på onsdag är det dags för my baby cousin. Hon fyller 9 så idag ska jag köpa present till henne.

På torsdag fyller min far år men jag ska fira honom på onsdag kväll. Två kalas på samma kväll! Det kommer att bli körigt.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards