Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Empa - 19 mars 2009 17:38

Idag landade my baby cousin Fråånkaa på svensk mark igen.

Hon har varit borta i australien i typ 5 veckor.

Mysigt att hon är hemma igen och jag hoppas att jag kommer hinna träffa henne i helgen, eller att hon hinner träffa mig eftersom hon hade lite planer i helgen.



Imorgon fyller min morfar år, tror jag. Jag har pinsamt dålig koll på min släkts och familjs födelsedagar.

Alla ska iallafall dit och äta middag, alla utom jag eftersom jag jobbar sent.

Sämst.


Kisses

Av Empa - 19 mars 2009 17:32

Idag blev jag stoppad av polisen på vägen ut till jobbet.

Dom stod vid gålö och gjorde en nykterhetskontroll, inga problem där.

Dock blev jag lite nervös när polismannen gick och kollade reg. skylten bak eftersom jag inte har satt dit det nya skattemärket ännu.

Han sa dock inget och jag brummade därifrån innan han hann ändra sig eller kolla en extra gång.

Jag kan inte hjälpa det, men varje gång jag ser en polis eller polisbil känner jag mig träffad och skyldig.

Fast jag inte har gjort något.

Hmm...


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards