Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Empa - 23 mars 2009 21:59

Nu har jag fått tillåtelse av my handy man att lägga upp comfort-videon på youtube.

Alltså blir den lättare för er att hitta

Enjoy!


Av Empa - 23 mars 2009 12:54

Igår, söndag, hade jag en riktig fartfylld dag.

På förmiddagen/eftermiddagen var jag och my handy man ute i skogen hos min moster för att fira min kusin Affus som fyllde år i onsdags.

Efter det åkte vi till Fisky och Fråånkaa för att säga hej och titta på bilder från australien.

Vi planerade även Dirtys present, åh så bra det kommer att bli..hihi.


På sena eftermiddagen hade vi tvättstugan och medans den gick storstädade jag.

Mitt i damssugningen ringde det på dörren och utanför stod C med sin dotter och kille. Hennes kille bor i mitt hus fick jag reda på för ett par dagar sen, så hon och jag bestämde oss för att träffas snart och ta en fika ihop. Skojsigt.


När tvättstugan var färdig åkte jag och my handy man och köpte grekisk fastfood och kollade på wipeout.


En bra dag med mycke fart helt enkelt.


Kisses

Skapa flashcards