Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Empa - 17 mars 2008 22:03

Jag vill oxå bli en bloggare som tjänar miljoner på att bara skriva vad jag äter, dricker och har på mig. Hur lyckas man med det?

Jag vill lyckas precis som Kenza och Blondinbella.

Kan dom kan väl jag, eller?

Jag är så avundsjuk så jag har börjat bli lite ljusgrön i hyn, men samtidigt är jag så grymt imponerad av dessa två tonårstjejer. Hur tänkte dom när dom började blogga? Tänkte dom då på att dom skulle bli dom största bloggarna i sverige och tjäna en massa pengar på att andra människor läser deras inlägg?


Jag vill oxå!

Av Empa - 17 mars 2008 21:00

Jag har privilegiet att ha två riktigt nära vänner. Vänner som jag kan skratta, gråta och bråka med. Vänner som finns där i vått och torrt. Dom är dom bästa, top notch om man vill uttrycka sig så.


Jag har även en del bekanta, tyvärr så träffar jag dom inte ofta om än alls. Jag hör ifrån dom ibland och hör av mig ibland. Oftast via msn eller sms.

Det får mig att fundera på hur man klarade sig innan datorn och mobilen? Hur gjorde man då för att hålla kontakten med människor i andra delar av sverige?

Det blev en hel massa timmar i mammas telefon och en hög med handskrivna brev. Charmigt, men opraktiskt.


Det är tur att man har Dator och mobil, för hur skulle man idag klara av att vänta en vecka eller två på att få svar via brev. Jag skulle bli lätt tokig iallafall.



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards