Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Empa - 14 juli 2008 21:27

Precis hemkommen från sex and the city filmen.

Vilken film!

Jag är rätt blödig som person men brukar klara av att hålla mig från att gråta när jag är på bio, men den här gången gick det inte.

Känslorna som kom kröp in under huden och finns fortfarande där.

Filmen bjöd inte bara på tårar, det var även en hel del skratt.


Jag säger bara en sak, har ni inte sett den så se den!



Kisses

Av Empa - 14 juli 2008 10:57

Jag glömde ringa min lillebror som fyllde år igår. Shit vilken ångest. Han fyllde ju 18, hur kunde jag glömma det.

Visserligen skrev jag ett grattis inlägg här men det räcker ju inte. Jag vet ju inte ens om han läser den här bloggen.

Jag får ringa idag och gratta i efterskott istället.


Idag blir det nog beachen, har precis gått upp så jag måste ringa Dirty och kolla om hon och barnen är redo för en dag i solen.

Gud vad skönt det är med semester!



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards