Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Empa - 24 juli 2008 21:34

Vaknade upp i morse vände mig om och möttes av ett par varma ögon och ett sött leénde.

Ingen dålig start på en skön dag.


Efter vi hade gått upp och gjort oss startklara, skiljdes vi åt och jag åkte ut till vidjabeachen för att hänga med min fantastiska moster och hennes familj.

Vi hängde på bryggan ett tag innan dom skulle ta en tur bort till sundbygård för att köpa glass till barnen, jag blev medbjuden och min supersöta moster och jag delade på en mariestad i solen.


När vi åkte tillbaka till beachen bestämde jag mig för att åka hemåt.

En skön dag som jag just nu avslutar med ett lättare sex and the city maraton.


Kisses

Av Empa - 24 juli 2008 16:39

vilka dagar vi har haft. Jag har spenderat mina på vidjabeachen, super nice. Ikväll vankas det eventuellt en öl på sunby, sjukt sjysst ställe. Annars vet jag inte vad som sker.


Packningen för öland är i stort sett färdig, jag vill åka nu!



kisses

Ovido - Quiz & Flashcards