Direktlänk till inlägg 19 september 2007

Kaloriförbrukning vid sex

Av Empa - 19 september 2007 15:23

Aktivitetsguide kaloriförbrukning vid sex:

Ta av kläder:
Med partnerns tillåtelse     12
Utan partners tillåtelse     187

Ta av behå:
Med två lugna händer     7
Med en hand     12
Med en skakande hand     37
Med munnen     85

Gå till sängs:
Lyfta partner     15
Dra partner på golvet     16
Användande av skateboard     3

Få erektion:
För normalt frisk man     1
Förlora erektionen     14
Leta efter den     115

Påsättande av kondom:
Med erektion     6
Utan erektion     315

Isättande av pessar:
Om kvinnan som gör det är erfaren     6
Om kvinnan som gör det är icke erfaren     73
Om en man gör det     680
Lägg till (5) kalorier om ni behöver hämta tillbaka det från andra sidan rummet.

Inledning:
Försök att hitta klitoris     8
Försök att hitta g-punkten     92
Utan att bry sig     0

Ställningar:
Italiensk - Man ovanpå, kvinna i köket     26
Rysk - Kvinna under, man får tillåtelse     55
Amerikansk - Båda ovanpå     60

Bieffekter:
Studsande     7
Glida omkring     9
Seriösa sladdningar     12
Whiplash     27

Orgasm:
Riktig     112
Fejkad     315

Intensivitetsskala för orgasm:
Skorna flög av     35
Ansiktsuttrycket ändrades inte     1
Takten ökade nämnvärt     6
Fågelsång - stora fåglar     7
Fågelsång - små fåglar     3
Jorden skakade     30

Utdragning:
Efter orgasm     1
Ögonblicket före orgasm     500

Efter orgasmen:
Stanna i sängen     18
Hoppa ut ur sängen     36
Förklara varför du hoppade ut ur sängen     816

Penisavund:
För kvinnor     3
För män     72

Ångest:
Trots ingen tidigare träning kom orgasmen lätt     53
Sex på lunchen     3
Uppsättande på företagets utgiftskonto     50

Irritationsmoment:
Partnern visar plantor     5
Partnern gullar med hunden under förspelet     14
Partnern besöker badrummet för 8:de gången     10
Partnern tar emot telefonsamtal     7
Partnern ringer telefonsamtal     40

Få en andra erektion:
Mellan 16 och 19 års ålder     12
Mellan 20 och 29     36
Mellan 30 och 39     108
Mellan 40 och 49     324
Mellan 50 och 59     972
Över 60 års ålder     2916

Ta på kläderna:
Tyst     32
Bråttom     98
Medan hennes man öppnar dörren     1218

Bli avslöjad:
Av partners make/maka     848
Av egen make/maka     1096
Försök att förklara     790
Försök att vara lugn     1145
Hoppa ut ur sängen     75
Klä sig i en enda rörelse     500
Tacka partnern snabbt     2

Källa: http://www.yttermera.se

 
 
Anna

Anna

20 februari 2012 03:14

Vilken snygg blogg det här! Har varit och besökt ett par gånger. Har precis satt igång en egen sida :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards