Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Kommentar från världens bästa moster.

Av Empa - 19 mars 2008 11:20

Min moster har en tendens att skriva världens längsta kommentarer. För den skullen och för att hon alltid gör mig glad, tänker jag nu dela med mig av denna kommentar till er via ett blogginlägg.


Hej Emmelie!

Vet du, Nina och Micke har skrivit på kontraktet till huset nu idag på morgonen!!! Jippie! Så räkna med en midsommar på Doktorsvägen 24, om du vill förstås. Så himla kul!

Ted kom förbi och firade Rasmus igår och jag försöker peppa honom att komma till Öland med ett gäng kompisar. Vad säger du om det? Visst vore det najs?

Blir så ledsen i hjärtat när jag läste om hur du känner för L. Vet ju inte vad som hänt mellan er, men jag kan inte förstå hur någon kille i världen INTE vill vara ihop med dig. Vore jag kille och inte släkt med dig skulle jag göra ALLT för att få dig på kroken. Du är drömtjejen nr 1. Älskar dig! Du är bäst. Och inte nog med det, du har en utstrålning och skönhet som heter duga. Och det säger jag inte bara för att jag är moster och färgad av det. Det säger även mina vänner. Mina vänner = dina vänner. Puss och kram till världens bästa Emmelie!


P.S Jo, jag hittade en bok hemma som jag skrev i när jag väntade Rasmus och när han var nyfödd som han fick på sin födelsedag igår och i den hade jag klistrat in bl a ett vykort från dig när du var på ridläger sommaren 1993. Du inledde med "Tja". Sedan skrev du "längtar ni mycket efter mig?", "tror säkert Rasmus gör det i alla fall". Så roligt. Blev alldeles varm i kroppen. D.S




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards