Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Empa - 24 februari 2008 22:26

Finns det någon affär som är värre än Ikea? Berätta gärna det för mig i så fall för jag är nämligen övertygad om att Ikea är i samspråk med djävulen själv.

Det är nämligen alltid mycket folk på Ikea. Köerna är alltid lika långa och alla som är där är alltid lika stressade över att det är mycket folk,tror jag iaf, varför skulle dom annars se så sura ut?

Nu kanske ni undrar varför jag spyr galla över Ikea?

Jag har varit där idag och upplevt allt det som står här ovanför!

Varför?

Jo för att jag var sällskapsjuk och det enda sällskapet jag hittade skulle dit. Då får man välja på att antingen stanna hemma eller följa med. Jag valde att följa med.

När vi hade flängt klart på Ikea åkte vi till Elgiganten där jag köpte en superfin dammsugare! (Glad!)


Vad har ni gjort i helgen?


Kisses

Av Empa - 24 februari 2008 21:08

Lördagen i vidja blev en succé.

Skönt väder, gott kaffe och en fyrhjuling. Kan det bli bättre? =)


Tänkte att jag skulle dela med mig av Dirtys framfart på gräsmattan =)


Ovido - Quiz & Flashcards