Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Empa - 27 januari 2009 16:31

Nu har jag skapat mig en liten microblogg på bloggy.se.

Jag har inte riktigt ännu listat ut vad exakt man ska ha den till, men något syfte fyller den säkert.


Jag har inte bloggat sen i fredags och det har sina naturliga anledningar. Jag har nämligen haft fullt upp hela helgen.


I fredags fyllde my handy man år och vi firade det genom att gå på konsert på hovet för att se Chris Brown. Efter det åkte vi in till stan och fortsatte partyt till halv fyra på morgonen.


På lördagen var vi bjudna på partajj hos några av min mosters kompisar, hela ölandsgänget skulle träffas och titta på en massa kort från i somras. Supermys!

Så nu har jag och my handy man nästan bestämt oss för att boka en liten stuga till  i sommar.

Innan vi åkte till ölandsträffen så bubblade vi jacuzzi hemma hos min kusin Fråånkaa.


På söndagen hängde jag hemma hos min gumsa Dirty och på kvällen var det släktmiddag hos my handy mans mamma.

Det bjöds på spagetti och köttfärsås och trevligt sällskap.


Där har ni min helg i korthet. Jag har samlat på mig lite bloggmaterial som jag ska släppa pö om pö.

En helg med mycke aktivitet gör att hjärnan sätts igång.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards