Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Empa - 4 maj 2008 17:59

Helgen har spenderats i vidja hos Flisan och Mackan.


Igår grillade vi och spelade kubb, senare kom det ett par kompisar till Mackan och vi fortsatte kvällen med att snacka skit och spela pictionary (?)

Jag och J vann! wiihoo.. Han hade inte vågat förlora med mig som lagkompis.

Jag är nämligen jordens sämsta förlorare. Jag blir så grönjä.ligt förbannad och sen är jag omöjlig att ha att göra med en timme framåt.

So sad, om man kanske skulle försöka jobba bort den egenskapen?


Idag vaknade jag klockan 10 av att min pappa ringde och väckte mig. Så då var det bara att gå upp. Hann iofs få en kopp kaffe på sängen av Mackan. Trevlig kille han.

Åt frukost på altanen och njöt av den vackra vårdagen. Det kan inte bli mycket bättre.

Eller jo, det kan faktiskt bli lite bättre än så och det var det också.


Eller vad säger ni?

Har ni överträffat min helg?

Berätta i så fall!


Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards