Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Empa - 7 maj 2008 22:02

Jag har skrattat många gånger åt den här videon av stand by me. Jag tror nog att en av mina läsare kommer ihåg sommaren 1999 =).(J.S)


Men texten vill jag även passa på att upmärksamma både Flisan och Dirty om. Ni är mina klippor och jag skulle aldrig klara av att leva utan er.


Av Empa - 7 maj 2008 20:57

När sommarvarm asfalt möter duggregn bildas den mest fantastiska doften någonsin och jag blir lyrisk.

Doften går inte att beskriva med ord utan man måste stanna upp i duggregnet och verkligen känna efter. Låta dom små regndropparna falla över en samtidigt som man drar in ett djupt andetag och andas ut, men bara för att kunna andas in ett ännu djupare andetag.


Idag fick jag känna doften för första gången iår och jag vet att det kommer göra så att jag sover gott i natt.



Kisses

Av Empa - 7 maj 2008 14:30

Matchen mot Fredriks lammungar slutade 1-0 till mitt lag Pink panthers. Det var motigt då motståndarna hade fler målchanser medans mitt lag hade mer bollinnehav.

Allt det spelar dock ingen roll när man tydligt kan se på bilden under att jag vann.

Jag är inte bara överlägsen i copter jag är även bättre på xperteleven!


Ovido - Quiz & Flashcards