Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Empa - 8 maj 2008 14:16

Åh vad jag längtar till imorgon och till ledigheten. Är på sånt himla bra humör så jag vill bara skaka loss.

Men jag får lugna mig det är ju ändå inte så många timmar kvar!



Kisses


Av Empa - 8 maj 2008 12:12

Idag är det sista arbetsdagen för den här veckan. Iallafall för mig. Sen väntar tre dagar total ledighet.

Har en del planer i helgen.


Imorgon ska jag ut till Flisan och Mackan å grilla och dricka kall cola i solen.

På lördag ska jag och Dirty till min far och äta middag (grillat). Det kan även bli en sväng in till stan på dagen för att kolla in quarnivalen ihop med W och hans kompisar.

På söndag blir det solhäng at the vidjamansion. Kanske även grilla lite då med.

Shit! Jag kommer att se ut som ett grillspett efter den här sommaren.


Jag hoppas bara att Dirty är sugen på att hänga på i helgen, det var länge sen nu som vi hade skoj ihop.


Vad har ni för planer?



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards