Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Empa - 9 juni 2008 22:59

90-tals musik alltså. Hur bra är inte rythm is a dancer med Snap?

Jag vet inte hur många gånger jag har stuffat runt till den här låten på fester under 90-talet. Många gånger är det iaf. Den får mig fortfarande på helt sjukt bra humör och jag vill bara börja svänga runt mina lurviga.


Av Empa - 9 juni 2008 20:50

Det gör jag just nu!

 Hur het är jag inte i ansiktsmask =)

Av Empa - 9 juni 2008 19:25

hurra i efterskott på din 15-års da Ralle. =)

Av Empa - 9 juni 2008 19:06

Hämtade ut mitt paket från min ellos shop mania idag och klänningen jag hade beställt satt som gjutet. Love it!

Topparna satt bra dom med, men jag hade glömt att jag hade beställt en blå istället för en röd. Lite besviken blev jag men den blåa var också väldigt fin.


Dagen på jobbet bestod av jordens vattenkrig och alla som var med blev dyngsura. Riktigt roligt men nu är jag ordentligt trött i kroppen.



Kisses 

Ovido - Quiz & Flashcards