Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Empa - 16 januari 2008 22:28

Jaha, Då var man hemma igen då.


Det käns sådär då jag har tyckt att det har varit förbannat skönt att få åka iväg en gång i kvarttalet. Jag har fått pressa mig själv till läskiga saker såsom att diskutera demokrati och grupprocesser. Spännande kan man tro. Ja en del svarar jag på det.


Igår kväll hade vi samkväm efter middagen. Vi satt allihopa (nästan) och intog diverse drycker och snackade skit. När dom flesta hade gått och lagt sig var det bara järngänget kvar. Vi körde någon skum lek som hette topp 3. Man fick en kategori och sen skulle man säga topp tre inom den kategorin. Rätt skoj faktiskt. =)


Det var däremot inte lika skoj att gå upp halv nio i morse. Jag ville bara ligga kvar och snooza, men som den goda tidspassaren som jag är var jag och A på plats 5 minuter innan vi skulle starta.


Vad har ni haft för er då? Har ni gjort något skoj, tråkigt, besvärligt eller utmanande dom senaste dagarna?

Ovido - Quiz & Flashcards