Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Empa - 31 januari 2008 19:05

Mående
1 - Hur mår du idag?Inge bra alls.. Jag är förkyld och snurrig i huvudet.
 
2 - När var du sjuk senast?Jag blev sjuk igår och har varit hemma ifrån jobbet i två dagar nu.
 
3 - Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?Provat på var ett roligt sätt att uttrycka det på. Vinterkräksjukan förra året var ingen hit. Hög feber och en massa äckliga saker. Inget som jag vill skriva ifall det finns känsliga läsare.

4 - När hade du senast en riktig må-toppen-period?I somras...
 
5 - Vad får dig att må bra?Mina vänner, mina prylar, sommarsolen och sommarnätter.

Av Empa - 31 januari 2008 15:38

Har lite svårt att uppdatera då jag inte gör ett skit. Ligger bara här och tycker synd om mig själv.

Har diskat lite och bäljat te men det är också allt.
Solen har gått ner utanför fönstret och kvällen är på ingång. Ångest. Ytterligare en dag försvunnen.

Har iallafall haft lite sällskap via mobilen. Har pratat med både Mamma och Flisan. Alltid något.


Vad har ni gjort idag?


                                                  
                                                  
  

Uppdatering.

 Nu håller jag på och tappar upp ett bad.

Ja, jag har redan dushat men jag fryser så jag vill bara krypa ner och värma mig lite grann =)

Av Empa - 31 januari 2008 11:34

Jag är hemma och är sjuk därför tänker jag inte bjuda er på en bild på min klädsel idag =) Ni får helt enkelt fantisera ;-)


Tröja: tanktop från josefin

Shorts: Sexyback-shorts köpta på justin timberlake konserten


Idag känner jag mig lite piggare än igår, men är fortfarande inte hundra. Ska göra mig en kopp jasmine te nu och sen ska jag nog plocka lite eller diska. Beroende på hur jag mår.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards