Alla inlägg den 8 april 2008

Av Empa - 8 april 2008 13:48

Den här låten träffar mig rakt i själen. Det känns som att någon slår till mig i magen när dom första tonerna hörs. Jag kan inte annat ä'n begaistras över den.

Av Empa - 8 april 2008 11:37

Idag är mitt självförtroende på typ 0. Det känns inge kul alls..Usch.



Ska röra mig till jobbet om en timme ungefär. Slutar 22.30 ikväll. Alltså en låång dag som nästan inte vill ta slut. Tur att jag har ett roligt jobb i alla fall.



Vad ska ni göra idag?



Kisses

Av Empa - 8 april 2008 00:25

Bekant till mig: 22 år

Känd bloggerska: 16-17 år


Det ryktas att dessa två har kört en tungsalsa på en av stockholms innekrogar.


Är det sant? Det tror jag inte men man kan aldrig så noga veta.


Men hur kommer det sig att en 16 åring kan komma in på en nattklubb där det är 20års gräns?

Då kan det ju inte vara killens fel eftersom han omöjligt kan veta att hon är under 20 år, eftersom det är nattklubbens regler, men hur mår han efteråt när han får reda på att hon är en liten flicka?

Visst, han kanske inte bryr sig alls och tycker att det är coolt istället för nasty.


Ni anar nog vad jag tycker om scenariot.


Jag kan ändå tycka att man bör vilja veta lite mer om sitt ragg än bara hur hon/han ser ut. Hur kul är det att hångla med en hottie om det visar sig att han/hon är en nottie så fort han/hon öppnar munnen för att prata?


Jag skulle bli äcklad av mig själv i alla fall om det var så. Detta kan jag med säkerhet säga då jag har haft min beskärda del av tungsalsor med notties.


Det är absolut ingen hit att upptäcka att man har gått på en nit, att tänka: "har jag stoppat tungan i den där killens mun? Vad tänkte jag på egentligen? Han kan ju inte skratta som en normal människa och hans näsa är den största kranen jag har sett. Dessutom pratar han i falsett! "

Känslan som infinner sig i magen då kan bara jämföras med känslan av att ha vinterkräksjukan.


Jag ska inte vara någon glädjedödare, fortsätt dansa tungsalsa så fort ni känner för det för det kommer jag att göra, men prata lite med honom/henne också så kanske ni inte ångrar er allt för mycket efteråt.



Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards